Här anmäler du eventuell reklamation eller avvikelse

Reklamationsanmälan

- när leveransen inte överensstämmer med dina förväntningar.

Inom 24 timmar efter varumottagandet kan du reklamera dina mottagna produkter.

För att vi skall kunna hantera ditt ärende så snabbt och proffsigt som möjligt, ber vi dig rapportera eventuella avvikelser via detta formulär. 

Ber dig notera, Skador uppkomna under transport/lossning anmäls till transportör, där du, som kund är fraktbetalare.

Har du fått en leverans med avvikelser exempelvis:
- Fel växt / storlek / sort
- Saknade växter / avvikande antal, plus eller minus
- Fel utveckling / färg
- Kvalitetsavvikelse eller behäftad med angrepp
- Skador uppkomna under transport där Mäster Grön är fraktbetalare 
- Avvikande pris mot överenskommelsen

Då ber vi dig fylla i formuläret, så återkommer vi till dig inom det snaraste.
Formuläret är utvecklat för Mobiltelefon och Läsplatta. Du hämtar bilder, som du redan sparat på din enhet.
Givetvis går det lika bra att fylla i vid din dator, om du sparat ner dina bilder där.

Dina kontaktuppgifter

Detta förfarande är en betydande del av vårt kvalitets- och hållbarhetsarbete inom Mäster Grön. Det vägleder oss att framgent förbättra leveranserna till dig. 
Dokumentationen är också ett krav kopplat till de certifieringar, som våra odlare och leverantörer är anslutna till såsom IP-Sigill, KRAV, MPS, FTI och Global Gap.

Gick den inte som en dans -
din senaste växtleverans?

Var det löss, avbrutna blad eller en kollision,
som blev orsaken till en reklamation?

Tag bild på eländet! Skicka in utan stön,
så får du snabb hjälp av oss på Mäster Grön.

Kontakta oss

  • Växeltelefon