Kampanjer, koncept och samlade sortiment

som driver försäljning i butik

Kampanjer, koncept och samlade sortiment

Årets Pensé

För att lyfta fram kunskaperna och öka intresset hos konsumenter att inreda mer med Penséer, koras en ny Årets Pensé inför varje års säsongsstart.

 

Val görs utifrån ett skandinaviskt utbud av Pensé och Bukettviol.
En enskild sort, serie eller färgton, redan beprövad och känd eller nyhet.
Sorten speglar vår tid och harmonierar med trender i färg och form.

Årets Pelargon

Så här beskriver vi och genomför vi vår branschunika kampanj Årets Pelargon. En kampanj som startade 2007 och anses idag vara ett startskott för våren och ett uppsving för handel och produktion av Pelargoner.

 

Här samlas också tidigare års korade så kan du skapa säljdrivande kampanjen inför, under och efter avslöjandet.

Årets Sommarblomma

Kampanjen Årets Sommarblomma startade 2016 och har nu blivit en stor angelägenhet i juni månad. Här finner du lite bakgrundsinformation om konceptet som gör att du kan driva kampanjen inom din organisation.

 

Här samlas också tidigare års korade så kan du skapa säljdrivande kampanjen inför, under och efter avslöjandet.

Årets Victoriadahlia

Sommarkampanjen som lägger full fokus på Dahlia och dess skönhet. Ett avslöjande bereds av LRF-Trädgård och Blomsterfrämjandet som initieras för 2025. 

 

Försäljningsstart 30 juni kl. 7.00

 

Två kronor går till Kronprinsessan Victorias fond och kanske får vår Dahlia lite extra uppmärksamhet i samband med Victoria-Dagen den 14 juli.

Maja Holm 960 (1)

Kontakta oss

  • Maja Holm
  • Tradingchef